موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 14:052018-07-28پزشكي

آمریکا خطرناک ترین کشور توسعه یافته برای زنان باردار


نتایج بدست آمده از یک بررسی نشان می دهد آمریکا خطرناک ترین کشور برای وضع حمل در جهان توسعه یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "یواسآ تودی" در یک بررسی به موضوع مرگ و میرهای قابل پیشگیری مادران و آسیب هایی که به دلیل خدمات ضعیف مراقبتی در بیمارستان ها اتفاق می افتد، پرداخته است.

اکثریت زنان در آمریکا باید در شرایط ایمن وضع حمل کنند اما آمارهای موجود نشان دهنده افزایش قابل توجه زنانی است که اغلب به دلیل غفلت و سهل انگاری در بیمارستان ها فوت کرده یا دچار آسیب می شوند.

در گزارشی که سال 2016 میلادی منتشر شد آمده است نرخ مرگ و میر مادران در زمان وضع حمل یا مدت کوتاهی پس از زایمان در آمریکا بین سال های 2000 تا 2014 افزایش 27 درصدی داشته است.

در تحقیقات اخیر که در بازه زمانی چهار ساله انجام گرفته مشخص شد هر سال بیش از 50 هزار مادر در زمان وضع حمل یا پس از آن دچار آسیب شده و حدود 700 مادر جان خود را از دست داده اند.

کارشناسان معتقدند حدود 50 درصد از مرگ و میرهای زنان که بر اثر عوامل مرتبط با وضع حمل اتفاق افتاده در صورتیکه خدمات درمانی بهتری ارائه شود قابل پیشگیری است.

همچنین این موضوع تعجب آور است زیرا آمریکا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و در آن بودجه زیادی به مراقبت های درمانی اختصاص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خطرناک ترین کشور توسعه یافته برای زنان باردار

آمریکا خطرناک ترین کشور توسعه یافته برای زنان باردار