مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 10:212018-07-28اقتصادي

هواوی در عرضه زودهنگام گوشی تاشو زرنگی می کند


احتمال اینکه هواوی از سامسونگ در معرفی و عرضه گوشی هوشمند تاشو و منعطف پیشی بگیرد، قوت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشی های هوشمند تاشو و انعظاف پذیر خبر داده اند.

از آنجا که بازار گوشی های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

حالا تازه ترین گزارش های منتشره حاکی است که هواوی تلاش بسیاری را در زمینه عرضه زودهنگام گوشی های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر کرده است تا بتواند از رقیب قدرتمند و کره ای خود، سامسونگ، سبقت بگیرد و سهم بیشتری را در بازار به خود اختصاص دهد.

سامسونگ پیش تر اعلام کرده بود که می خواهد گوشی هوشمند تاشوی خود را در اوایل سال آینده 2019 میلادی به بازارهای جهانی معرفی و عرضه کند و بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده بودند که این محصول در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواوی در عرضه زودهنگام گوشی تاشو زرنگی می کند

هواوی در عرضه زودهنگام گوشی تاشو زرنگی می کند