مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1397 ساعت 13:412018-07-27سياسي

امام جمعه موقت سمنان: اعمال تدابیر ویژه، توطئه اقتصادی دشمن را ناکام می گذارد


امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه انقلاب با وحدت و دین مداری به انزوا کشیده نمی شود، گفت: اتخاذ تدابیر ویژه در کشور، توطئه اقتصادی دشمن را ناکام می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به توطئه و جنگ اقتصادی جدید سران استکبار علیه ایران و لزوم هوشمندی مردم برابر این توطئه ها اظهار داشت: مقام معظم رهبری سران سه قوا را مکلف فرمودند تا با دعوت از کارشناسان و افراد خبره، برنامه ریزی وسیعی را برابر اتاق جنگی که آمریکا علیه ایران تشکیل داده، انجام دهند و با اعمال تدابیر ویژه، این دسیسه ها را هوشمندانه خنثی کنند.

وی با اشاره به گذرا بودن شرایط محدود و سختی که دشمن برای کشور ترسیم کرده، تأکید کرد: حرکت جهادی در حال شکل گیری است و نقشه دشمنان ناکام خواهد ماند.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: دشمنان کشور و نظام اسلامی از دیرباز با توطئه های مختلف علیه کشور و نظام هماهنگ عمل کرده اند؛ اما انسجام ملی مانع عملیاتی شدن نقشه های شوم بیگانگان شده است.

عبدوس با اشاره به حفظ حریم نماز جمعه و ضرورت استقبال مردم از این تجمع هفتگی اظهار داشت: در 900 مصلای کشور این اجتماع وحدت آمیز برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت سمنان: اعمال تدابیر ویژه، توطئه اقتصادی دشمن را ناکام می گذارد

امام جمعه موقت سمنان: اعمال تدابیر ویژه، توطئه اقتصادی دشمن را ناکام می گذارد