مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1397 ساعت 13:352018-07-27اقتصادي

سهام داران چشم انتظار تغییر سیاست های ارزی


فعالان بازار سرمایه در این هفته چشم به تغییر سیاست های کلان پولی و ارزی دوختند و در عین حال نوسانات غیر قابل پیش بینی بازار سهام را به نظاره نشستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه (27 شهریور امسال) شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران در تراز 107 هزار و 776 واحدی قرار داشت اما با گذشت پنج روز کاری و فراز و فرود هایی این شاخص با بیش از 1000 واحد رشد به رقم 108 هزار و 800 واحدی رسید.

نوسان گیران بازار سهام در روزهای گذشته شاهد پیگیری روند ثابتی در بازار سهام نبودند؛ به طوری که در دو روز اول معاملات این هفته قیمت ها تا حدودی تقویت شد اما در اواسط هفته بار دیگر ریزش کرد و در نهایت در آخر هفته باز هم روند نوسان قیمت ها صعودی شد.

در روزهای اخیر تغییر و تحولات در مدیران سطح بالای بانک مرکزی و احتمال تغییر سیاست های پولی و ارزی بر تصمیمات فعالان بازار سهام بیش از پیش تاثیر داشته، چراکه قیمت ارز در بازارهای غیر رسمی ایران بسیار بر وضعیت بورس تهران تاثیر گذار بوده است هر چند که بسیاری معتقدند این تغییر و تحولات در نهایت از دید کلان تغییر محسوسی بر اقتصاد نخواهد داشت و شاید فقط برای چند روزی آثار روانی بر روی بازار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام داران چشم انتظار تغییر سیاست های ارزی

سهام داران چشم انتظار تغییر سیاست های ارزی