مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1397 ساعت 12:502018-07-27سياسي

مکر دشمنان با تلاش و خودکفایی ملت ایران، ناکام خواهد ماند


نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با تلاش مضاعف همه مردم ایران و حرکت به سمت خودکفایی، مکر دشمنان کشور ناکام مانده و به خودشان باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی خاتمی در جشن پایان برداشت گندم که در روستای اوچ طاش از توابع شهرستان ماه نشان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه به برکت نفس پاک روستاییان و مردم مسلمان ایران شر اجانب از کشور دور خواهد ماند، افزود: مردم مسلمان ایران از گذشته نیز با بذل جان و مال خویش از دستاوردهای انقلاب اسلامی و کشور دفاع کرده اند و امروز هم در این برهه حساس تاریخی که دشمن موجودیت دین و انقلاب ما را تهدید می کند، پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

وی همچنین همراهی و تلاش مسئولان را ضروری خواند و گفت: در شرایط کنونی کشور باید همه دست در دست هم دهیم و با همت بالا در جهت جلب رضایت خداوند با کسب رضایت مندی مردم و ناکامی دشمنان تلاش کنیم.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود، به آیین شکرگزاری برداشت گندم که با عنوان هالّا در اغلب روستاهای استان برگزار می شود اشاره و اظهار کرد: این سنت حسنه و کهن که موجب افزایش برکت محصولات با ذکر و سپاس از خداوند می شود باید با شکوه بیشتری حفظ و برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکر دشمنان با تلاش و خودکفایی ملت ایران، ناکام خواهد ماند

مکر دشمنان با تلاش و خودکفایی ملت ایران، ناکام خواهد ماند