مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1397 ساعت 00:012018-07-26دانش

آموزش عالی در هفته ای که گذشت دانشگاه های ایران در مسیر پیشرفت جهانی


خبر افزایش حضور دانشگاه های ایرانی در رتبه بندی شانگهای در هفته گذشته نشان از قرار گرفتن دانشگاه های کشورمان در مسیر پیشرفت جهانی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس"، در هفته گذشته سازمان امور دانشجویان خارج وزارت علوم، لیست مؤسسات مجاز اعزام دانشجو را اعلام کرد.

* تصویب دستورالعمل بومی عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد تا پایان مردادماه حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جلسه امروز با دستور کار بررسی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف برگزار شد و دستورالعمل بومی دانشگاه آزاد اسلامی پیرو این مصوبات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبات خوبی درباره حجاب و عفاف در فضاهای عمومی از جمله دانشگاه ها دارد، افزود: علاوه بر این مصوبات، شورای اسلامی شدن دانشگاه ها نیز مصادیق پوشش های مناسب را ارائه کرده که این مصوبات و مصادیق پایه و اساس دستورالعمل بومی دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع عفاف و پوشش خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در فرهنگ سازی عفاف و حجاب، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن حدود 400 واحد دانشگاهی در سراسر کشور، یک میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی در هفته ای که گذشت دانشگاه های ایران در مسیر پیشرفت جهانی

آموزش عالی در هفته ای که گذشت دانشگاه های ایران در مسیر پیشرفت جهانی