مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 ساعت 14:352018-07-26اقتصادي

واگذاری پروژه های اولویت دار کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واگذاری پروژه ها در استان به بخش خصوصی با اولویت بندی کارشناسی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی محمد احمدی در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در جمع خبرنگاران افزود: بحث مشارکت در سرمایه گذاری و بکارگیری ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت و تکمیل پروژه ها از جمله موارد مطرح شده در ستاد اقتصاد مقاومتی استان بود .

وی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد که با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستگاه های استان مکلف به اجرای هدفگذاری هایی در سطح پروژه های ملی و استانی شوند، اظهار کرد: همچنین پیگیری ساز و کار تحقق پروژه های استان توسط دستگاه های متولی مورد تاکید است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان، خاطرنشان کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی با اولویت طرح های با قابلیت بهره برداری تا پایان سال و با پیشرفت فیزیکی بالا به شکل ویژه دیده خواهند شد .

احمدی تصریح کرد: همچنین مقرر شد که در بخش پروژه های دستگاه ها با اولویت دستگاه های خدمات رسان و طرح هایی که نقش بسزایی در زیرساخت های استان دارند، هدفگذاری مناسبی رقم بخورد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پروژه های اولویت دار کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی

واگذاری پروژه های اولویت دار کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی