مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 ساعت 14:302018-07-26سياسي

برای راه اندازی مطب پزشکی خلاءهای قانونی وجود دارد


رییس نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در خصوص بررسی مکان مورد نظر پزشکان برای راه اندازی مطب، خلاءهای قانونی وجود دارد، ادامه داد: وقتی پزشکی برای دریافت صدور پروانه مراجعه می کند، - محلی که پزشک قرار است طبابت کند در چک لیست وجود ندارد و پزشک حتی می تواند در منزل شخصی خود طبابت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس نظام پزشکی استان زنجان در نشست خبری با بیان اینکه دفاع از حقوق مردم و بیماران، جامعه پزشکی و تنطیم روابط با نهادهای ذی ربط از جمله اهداف نظام پزشکی به شمار می رود، اظهار کرد: در اکثر کشورها از جمله ایران، صدور پروانه فعالیت های پزشکی و تعیین صلاحیت حرفه ای به عهده سازمان های نظام پزشکی است.

در واقع دانشجویانی که در دانشگاه مطالعات آکادمیک می کنند، برای فعالیت در حوزه پزشکی صلاحیت شان باید مورد تایید قرار بگیرند.

حسین بابایی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه تخلفات، 116 فقره پرونده بررسی و 30 مورد قصور صادر شد گفت: در خصوص بررسی مکان مورد نظر پزشکان برای راه اندازی مطب، خلاءهای قانونی وجود دارد.

در همین راستا، جامعه پزشکی را ترغیب می کنیم که تجمیع شوند.

در کشوری که هشت سال دفاع مقدس داشته، جانبازانی هستند که وجودشان بسیار ارزشمند است و جامعه پزشکی تمایل دارد که این قشر دسترسی بهتری به خدمات درمانی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای راه اندازی مطب پزشکی خلاءهای قانونی وجود دارد

برای راه اندازی مطب پزشکی خلاءهای قانونی وجود دارد