مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 ساعت 12:562018-07-26سياسي

اختصاص ارز 4200 تومانی برای تامین مایحتاج مردم


رییس مجلس شورای اسلامی از اختصاص ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی، دارو و نهاده های دامی خبر داد و گفت: تامین ارز سایر بخش ها موضوع باید از طریق بازار متشکل ارزی دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با هیأت رییسه اتاق اصناف قم و هیات مدیره اتحادیه های صنفی با اشاره به نقش اصناف و بازار در انقلاب اسلامی اظهار کرد: بازاریان همواره نسبت به سرنوشت کشور دغدغه داشته و توجه آنها به مسائل دینی موجب شده که به تکیه گاه مردم تبدیل شوند.

وی با اشاره به برخی از تحرکات صورت گرفته در بازار گفت: در جلسه ای با اصناف و بازاریان تهران دغدغه ها و دلسوزی های آنها برای کشور مطرح شد و همچنین در فضایی منطقی بازاریان خواسته های خود را مطرح کردند و تاکید کردم وزیر صنعت و کمیسیون اقتصادی مجلس مسائل مطرح شده را مورد پیگیری قرار دهند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با تکیه بر ظرفیت های درونی کشور می توان حرکتی رو به جلو داشت و البته نباید استفاده از ظرفیت مردمی فقط به سخنرانی و اعلامیه محدود شود، گفت: شرایط کشور نسبت به گذشته متفاوت شده که بخشی از آن به دلیل رفتارهای نابههنجارهای آمریکا است که البته آنها برای همه دنیا از جمله ایران ایجاد مزاحمت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ارز 4200 تومانی برای تامین مایحتاج مردم

اختصاص ارز 4200 تومانی برای تامین مایحتاج مردم