مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 20:212018-07-25ورزشي

بنی تمیم: نفراتی که تست آنها مثبت اعلام شدجز نفرات اصلی و مد نظر کادر فنی نبودند


نفراتی که تست آنها مثبت اعلام شده است جز نفرات اصلی و مد نظر کادر فنی نبودند و اسامی آنها پس از تایید نهایی از سوی وادا به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی در مورد خبر دوپینگ سه فرنگی کار کشورمان اظهار کرد: فدراسیون کشتی برای اعزام تیم های پاک به مسابقات بین المللی و اصلی، زمانبندی مشخصی را برای انجام تست دوپینگ و تست سلامت در حین تمرینات و در مسابقات غیر اصلی از کشتی گیران مدعی در هروزن تنظیم کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا همکاری بسیار نزدیکی با وادا و همچنین نادو داریم و و نادو با هماهنگی کامل فدراسیون کشتی با حضور در تمرینات و مسابقات غیر اصلی از نفرات مد نظر تست دوپینگ و سلامت می گیرد.

بنی تمیم تصریح کرد: هدف از این برنامه این است که تا حد ممکن با معضل دوپینگ در مسابقات اصلی خود روبرو نشویم و تهدید محرومیت های جدی اتحادیه جهانی و وادا را برای کشتی ایران به حداقل برسانیم.

وی تأکید کرد: نفراتی که تست آنها مثبت اعلام شده است جز نفرات اصلی و مد نظر کادر فنی نبودند و اسامی آنها پس از تایید نهایی از سوی وادا به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بنی تمیم خاطرنشان کرد: از آنجا که متاسفانه مرجع رسمی در داخل کشور برای مشخص نمودن مکمل های پاک از مکمل های آلوده وجود ندارد باید این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنی تمیم: نفراتی که تست آنها مثبت اعلام شدجز نفرات اصلی و مد نظر کادر فنی نبودند

بنی تمیم: نفراتی که تست آنها مثبت اعلام شدجز نفرات اصلی و مد نظر کادر فنی نبودند