مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 15:412018-07-25سياسي

چرا سوئد با وضعیت نامناسب جنسی برای ما برنامه توانمند سازی زنان اجرا می کند


عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با اشاره به اینکه ما به الگوی سوئدی در توانمندسازی زنان نیازمند نیستیم گفت: در میان کشور های اروپایی سوئد به عنوان کثیف ترین کشور با 80 درصد آمار تجاوز شناخته می شود، - اما با این شرایط برخی سوئد را به عنوان الگوی توانمندسازی زنان معرفی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، همایش زنان، خانواده و انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای اشراق برگزار شد.

مهری طالبی دارستانی مسئول زنان معاونت فرهنگی سپاه در این همایش به ارائه بخشی از دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه زنان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه رهبران جامعه هستند که مردم را به سمت صلاح یا فساد پیش می برند، گفت: در حیات 40 ساله انقلاب اسلامی زن به عنوان رکن اساسی آفرینش مورد توجه ویژه قرار گرفت.

طالبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال آن چنان به دشمنان فشار آورده است که دست از جنگ نظامی کشیده و به سمت از بین بردن نظام خانواده پیش رفته اند، گفت: به انحراف کشاندن زنان هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی ایران است چرا که دشمن می داند هیچ تحریم و فشار اقتصادی سیاسی با وجود فرهنگ اسلامی و پرورش نسل انقلابی نمی تواند تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سوئد با وضعیت نامناسب جنسی برای ما برنامه توانمند سازی زنان اجرا می کند

چرا سوئد با وضعیت نامناسب جنسی برای ما برنامه توانمند سازی زنان اجرا می کند