مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 15:352018-07-25سياسي

نقش موثر مناطق آزاد در وضعیت تحریم


امام جمعه جلفا با بیان این که وضع برخی قوانین در مناطق آزاد باعث تعطیلی شماری از صنوف شد، گفت:در تحریم‎های وضع شده توسط استکبار جهانی، مناطق آزاد می‎توانند نقش موثری در اقتصاد کشور ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت‎الاسلام سالار سنجری گفت: با در نظر گرفتن مشکلات مردم، ما ائمه جمعه نیز وظیفه داریم تا در راستای حل وضعیت اقتصادی پیش آمده برای مناطق آزاد، نشست فوق ‏العاده ‏ای با محوریت قانون ثبت سفارش کالا در جهت برطرف کردن مشکلات کسبه، اصناف و بازاریان با مسئولان ذی‎ربط برگزار کنیم.

وی با اشاره به این که در تحریم‎های وضع شده توسط استکبار جهانی، مناطق آزاد می‎توانند نقش موثری در اقتصاد کشور ایفا کنند، تصریح کرد: کشور ما با قرارگیری در همسایگی بیش از 16 کشور می‎تواند با پول هر کشور داد و ستد کرده و ضمن حذف دلار در مبادلات اقتصادی، حیات اقتصادی کشور را دوباره جان ببخشد و این امر مستلزم حذف برخی از قانون‎هایی بوده که به ضرر کسانی است که در مناطق آزاد در حال فعالیت اقتصادی هستند.

وی، کسبه، بازاریان و اصناف را مرزبانان حقیقی مرزهای کشور دانست و خاطرنشان کرد: مرزهای کشور، نه تنها تهدیدی به شمار نمی‎آیند، بلکه به یک فرصت تبدیل شده‎اند و امنیت حاکم بر مرزهای کشور حاصل فعالیت همین اقشار مختلف مردم بخصوص کسبه، بازاریان و اصن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر مناطق آزاد در وضعیت تحریم

نقش موثر مناطق آزاد در وضعیت تحریم