مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 14:362018-07-25بين الملل

سخنگوی کاخ سفید در زمان جورج بوش: باید ایران را بی ثبات کنیم


«لورنس آری فلچر» سخنگوی کاخ سفید در سال های 2001 تا 2003 می گوید که آمریکا باید به بی ثبات کردن ایران کمک کند چرا که این کار به نفع واشنگتن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی کاخ سفید در دولت جورج بوش در مصاحبه با شبکه مورد علاقه رییس جمهور کنونی آمریکا، ادعاهایی علیه ایران مطرح کرد و خواستار حمایت کردن واشنگتن از بی ثبات کردن ایران شد.

لورنس آری فلچر در مصاحبه با فاکس نیوز مدعی شد: تغییرات شگفت انگیزی در داخل ایران در حال اتفاق است و هیچ کسی نمی تواند پیش بینی کند این اتفاق ها به کدام سو می روند اما هر چه که ما به بی ثبات تر شدن ایران کمک کنیم، این کار برای اطمینان یافتن از صلح بهتر خواهد بود .

شبکه راشا تودی در گزارشی درباره این اظهارات نوشت: فلچر در مقام سخنگوی کاخ سفید در دولت بوش، یکی از چهره های علنی دولت در تلاش برای حمله به عراق تبدیل شده بود؛ کسانی که ادعا می کردند صدام حسین سلاح های کشتار جمعی داشت و تغییر رژیم تنها راه برای حل بحران های بین المللی بود .

این شبکه در گزارش خود ادامه داد: مشخص شد که ادعای وجود سلاح کشتارجمعی غلط بود و حتی خود (جورج) بوش بعدها آن را "شکست و ناکامی اطلاعاتی" و "بزرگ ترین تاسف" دوران ریاست جمهوری خودش خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کاخ سفید در زمان جورج بوش: باید ایران را بی ثبات کنیم

سخنگوی کاخ سفید در زمان جورج بوش: باید ایران را بی ثبات کنیم