مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 13:202018-07-25سياسي

علوی: شرکت های تجارت نفت با عراق پاسخگوی به خطر انداختن جان شهروندان کرد باشند


نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص ایجاد توسعه در شهرهای کردنشین ادعا کرد: وعده های دولت تدبیر و امید و رییس جمهور برای بهبود وضعیت کردستان به فراموشی سپرده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسن علوی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) در تذکری به رییس جمهور، گفت: سال هاست فریاد می زنیم که در آناتومی توسعه کشور شهرهای کردستان به دلیل عدم توجه و اختصاص اعتبارات مورد نیاز دچار یک ناآرامی و عقب ماندگی در توسعه شده است، وعده های دولت تدبیر و امید و رییس جمهور برای بهبود وضعیت کردستان به فراموشی سپرده شده است.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع انتقال ترانزیت نفت خام و فرآورده های نفتی کردستان عراق و افزایش وحشتناک حجم ترافیک جاده ای در مسیر جاده های خطرناک مریوان، سنندج و کرمانشاه توسط باندهای ثروت و قدرت چه دستاوردی برای مردم کردستان داشته است؟ تصادفات و تلفات جانی ناشی از این تجارتت شبه مافیایی در این سال ها در شهرها و استان ها مایه تاسف است.

علوی اضافه کرد: شرکت های درگیر در تجارت نفت با عراق و پخش و پالایش مسئولیت شرعی و قانونی و اخلاقی در مخاطره انداختن جان شهروندان ما را دارند، باید پاسخگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوی: شرکت های تجارت نفت با عراق پاسخگوی به خطر انداختن جان شهروندان کرد باشند

علوی: شرکت های تجارت نفت با عراق پاسخگوی به خطر انداختن جان شهروندان کرد باشند