مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 11:262018-07-25حوادث

کشف یک تن و 858 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد


جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود یک تن و 858 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صبح امروز به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با ارائه گزارش عملکرد دبیران شورای هماهنگی شهرستان ها برگزار شد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با مهم دانستن شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: نشست های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، خروجی محور و پربار باشد و تنها به یک روال دور میزنشینی محدود نشود.

وی با تاکید بر اینکه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تعامل بیشتری با دبیران شهرستانی داشته باشد، افزود: ارائه گزارش عملکرد دبیران شهرستان در خصوص پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در سال چندین بار صورت گیرد تا از وضعیت شهرستان ها آگاه شویم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص محدودیت نیروی انسانی در بخشداری و فرمانداری ها گفت: محدودیت نیروی انسانی در بخشداری و فرمانداری ها وجود دارد لذا این مشکل را از طریق سازمان امور استخدامی پیگیری می کنیم.

احمدی با تاکید بر توجه به طرح بازآفرینی بهبود یافتگان افزود: فرمانداری و بخشداری ها لیست بهبود یافتگان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن و 858 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

کشف یک تن و 858 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد