مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 09:102018-07-25اجتماعي

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس بین المللی جامعه و محیط زیست/آخرین مهلت ارسال مقاله


کنفرانس بین المللی جامعه و محیط زیست، 11 شهریور ماه امسال در دانشگاه تهران برگزار می شود.

- دانشگاه تهران میزبان کنفرانس بین المللی جامعه و محیط زیست/آخرین مهلت ارسال مقاله کنفرانس بین المللی جامعه و محیط زیست، 11 شهریور ماه امسال در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنفرانس بین المللی جامعه و محیط زیست با حضور دانشجویان و محققان جوان نزدیک به 100 کشور جهان، 11 شهریور 1397 در دانشگاه تهران برگزار می شود.

امروزه مشکلات محیط زیستی تبدیل به مسائلی مهم و بخشی از مباحث اجتماعی تمامی جوامع شده است؛ تا حدی که برخی از بزرگ ترین متفکران جهان مشکلات محیط زیست را چنان بحرانی می دانند که معتقدند اگر امروز برای حل آن ها چاره ای اندیشیده نشود، نه تنها فردا دیر است، بلکه دیگر فردایی وجود نخواهد داشت تا بگوییم دیر شده است.

بر همین مبنا انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران به منظور تبادل دانش و تجارب کشورهای مختلف در حوزه محیط زیست، آشنایی با تجارب ایران در مدیریت منابع طبیعی و محیط زیست، بررسی جایگاه ایران در مدیریت چالش های جهانی محیط زیست، آشنایی با الگوهای مناسب در زمینه مدیریت و نگهداری محیط زیست، گفت وگوی جهانی برای مقابله با بحران های محیط زیست، ایجاد گفت وگوهای بین رشته ای درباره موضوع محیط زیست و همچنین تأکید برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس بین المللی جامعه و محیط زیست/آخرین مهلت ارسال مقاله

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس بین المللی جامعه و محیط زیست/آخرین مهلت ارسال مقاله