مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 08:452018-07-25اقتصادي

گندم مصرف 2 سال البرزی ها ذخیره شد/واردات میوه اولویت امروز کشور نیست


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: خوشبختانه در ذخیره سازی این اقلام به خوبی عمل شده و تاکنون به مشکلی بر نخورده ایم به عنوان مثال در حال حاضر به اندازه مصرف دو سال البرزی ها گندم ذخیره شده است.

- پرویز زرگر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اولویت بندی کالاهای اساسی گفت: ما 21 مورد کالای اساسی داریم که چند مورد از آنها از سوی اعضای تنظیم بازار کشور اهمیت زیادی دارد.

برنج، گوشت، نان، گندم، روغن، مرغ و میوه جزء اولویت های ستاد تنظیم بازار استان است و نظارت دقیقی بر قیمت آنها صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: هیچ چیز مثل شفاف سازی و بیان واقعیت های اقتصادی نمی تواند راه گشایی برای تحمل این روزهای سخت باشد.

وی ادامه داد: اگر مسئولین با مردم رو راست باشند و نمایی از وضعیت واقعی اقتصاد ارائه دهند؛ همراهی مردم را برای پیروزی در جنگ اقتصادی که مدتی است علیه کشور ما به راه افتاده، خواهند داشت.

این مسئول افزود: مردم برای این آب و خاک دلشان می تپد و اگر از آنچه در حال وقوع است مطلع شوند شرایط سخت را راحت تر تحمل می کنند و انتظار آنها از مسئولین هم چیزی جز این نیست.

بحث هایی مثل خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم های بی رحمانه علیه ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست و نمی توان موج ناشی از آن را کتمان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندم مصرف 2 سال البرزی ها ذخیره شد/واردات میوه اولویت امروز کشور نیست

گندم مصرف 2 سال البرزی ها ذخیره شد/واردات میوه اولویت امروز کشور نیست