مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 16:562018-07-24سياسي

«دلو» روی آنتن شبکه مستند/ اثری با موضوع شهدای بوشهر


مجموعه مستند «5 نفر» به کارگردانی سیدرضا صافی در چهارمین قسمت به زندگی و رشادت های خداخواست شکریان از شهدای عملیات فتح المبین می پردازد.

- مجموعه مستند 5 نفر به کارگردانی سیدرضا صافی در چهارمین قسمت به زندگی و رشادت های خداخواست شکریان از شهدای عملیات فتح المبین می پردازد.

سیدرضا صافی در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: دلو چهارمین قسمت از مجموعه مستند 5 نفر مروری بر زندگی و رشادت های شهید خداخواست شکریان معروف به حنظله شهدای بوشهر خواهد داشت، جوانی که سه روز پس از عروسی به جبهه های جنگ رفت و در عملیات فتح المبین به شهادت رسید.

وی افزود: این مجموعه تلاشی برای نزدیک شدن به رفتار فردی آدم های جنگ است، قصد داشتیم با عبور از کلیشه ها به واقعیت زندگی آزادگان، رزمنده ها و شهدا بپردازیم با همین رویکرد سراغ مستند بازسازی رفتیم.

این مستندساز گفت: تلاشمان این بود که به واقعیت زندگی شهدا، رزمندگان و آزادگان نزدیک شویم و آن ها را زمینی ببینیم، قصد نداشتیم بگوییم شهدا فرزندان خدا هستند که به آسمان رفتند، چرا که معتقدیم زمانی می توانیم این عزیزان را به عنوان الگو برای نسل های جدید مطرح کنیم که بگوییم خصلت های انسانی داشته اند، عجیب وغریبی نبودند و آنچه آن ها را از بقیه متمایز می کند انتخاب های درست و به موقع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دلو» روی آنتن شبکه مستند/ اثری با موضوع شهدای بوشهر

«دلو» روی آنتن شبکه مستند/ اثری با موضوع شهدای بوشهر