مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 21:212018-07-23بين الملل

کاربران توییتر خواستار حذف حساب کاربری ترامپ شدند


برخی از کاربران سرشناس توییتر از جمله خبرنگاران شبکه خبری ان بی سی آمریکا از این شبکه اجتماعی خواستند که حساب کاربری ترامپ را به دلیل تهدید ایران تعلیق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، برخی از کاربران سرشناس توییتر با انتشار پیام هایی به مدیران این شبکه اجتماعی یادآوری کردند که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با تهدید ایران قوانین این شبکه را زیرپا گذاشته است.

به اعتقاد این کاربران، ترامپ با تهدید ایران از طریق توییت صبح امروز خود، قانون توییتر مبنی بر عدم استفاده از این شبکه اجتماعی برای تهدید دیگران به آسیب فیزیکی، مرگ یا بیماری را نقض کرده است.

بیل نیلی خبرنگار ارشد بین الملل شبکه خبری ان بی سی آمریکا در پیامی توییتری با اشاره به تهدید ترامپ نوشت: شک ندارم که این توییت قوانین توییتر را نقض می کند.

نیلی خطاب به ترامپ افزود: به عنوان یک شهروند عادی این پیام را درباره کس دیگری توییت کن و ببین چه اتفاقی می افتد، فکر می کنم حساب کاربری ات تعلیق می شود.

همچنین استفانی رول مجری سرشناس ان بی سی با اشاره به این پیام نیلی نوشت که توییت دونالد ترامپ به هیچ وجه در حیطه استفاده قابل قبول از این شبکه اجتماعی قرار نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران توییتر خواستار حذف حساب کاربری ترامپ شدند

کاربران توییتر خواستار حذف حساب کاربری ترامپ شدند