مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 16:502018-07-23اقتصادي

تمرکز یک شرکت بیمه ای بر روی خانواده


مدیرعامل بیمه سامان با بیان اینکه این بیمه سعی دارد تا تمرکز فعالیت های خود را بر خانواده ها متمرکز کند گفت که انجام تعاملات اتکایی به شرکت های بیمه مبتنی بر بستر دیجیتال و همچنین اعطا کد یکتا به بیمه نامه ها که با بیمه شخص ثالث اتومبیل شروع شده و به بیمه .

- مدیرعامل بیمه سامان با بیان اینکه این بیمه سعی دارد تا تمرکز فعالیت های خود را بر خانواده ها متمرکز کند گفت که انجام تعاملات اتکایی به شرکت های بیمه مبتنی بر بستر دیجیتال و همچنین اعطا کد یکتا به بیمه نامه ها که با بیمه شخص ثالث اتومبیل شروع شده و به بیمه نامه های درمان و آتش سوزی نیز به زودی تعمیم پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا ضرابیه عصر امروز (یکم مرداد) با بیان اینکه اگر ما به صورت متمرکز توجه خود را بر یکی از انواع بیمه ها بگذاریم موفق تر عمل خواهیم کرد گفت: بیمه های خانواده محصول جدید بیمه سامان است ما در هیئت مدیره تصمیم گرفته ایم که در زمینه مشاوره مالی بیمه و ارائه خدمات به خانواده ها تمرکز بیشتری بگذاریم.

ما در آموزش سعی می کنیم تا پوشش بیمه ای را روی خانواده ها متمرکز کنیم.

صنعت بیمه به سمت دیجیتالی شدن می رود ضرابیه با بیان اینکه ما اعتقاد داریم دیجیتالی شدن بخش یا بخش هایی از چرخه ارزش صنعت بیمه کشور اجتناب ناپذیر است گفت: به نظر ما صنعت بیمه کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز یک شرکت بیمه ای بر روی خانواده

تمرکز یک شرکت بیمه ای بر روی خانواده