مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 16:452018-07-23سياسي

تحلیل عضو شورای نظارت بر صداوسیما از اتهامات وارده به دو مجری


یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت که این شورا موضوع مربوط به مهران مدیری و احسان علیخانی را بررسی می کند که آیا این دو مجری مرتکب تخلف شده اند یا نه؟ - پرونده علیخانی در دادسرا در حال رسیدگی است یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت که این شورا موضوع مربوط به مهران مدیری و احسان علیخانی را بررسی می کند که آیا این دو مجری مرتکب تخلف شده اند یا نه؟ غلامرضا کاتب در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طرح اتهاماتی علیه دو مجری صداوسیما و همچنین ارائه فرصت دفاع به علیخانی در تلویزیون، گفت: آقای علیخانی طبق قانون و در قالب یک قرارداد مشارکتی کار تولید برنامه را انجام داده که این قرارداد موجود است و این کار طی سه چهار سال انجام شده و ایشان با موسسه ثامن الحجج کار کرده است.

آقای علیخانی در دادسرا پرونده ای دارد که در حال رسیدگی است و اگر تخلفی کرده باشد قوه قضاییه مکلف به رسیدگی به آن و اطلاع رسانی درباره آن است، اما پیش از صدور حکم هیچ کس اجازه ندارد افراد را متهم کند چرا که ممکن است فرد از موضوع اتهامی تبرئه شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همه به راحتی امکان دریافت وام میلیاردی را دارند؟ افزود: آقای مهران مدیری وامی گرفته و ظاهرا اقساطش را پرداخت کرده است، اما اینکه آیا ایشان در دریافت وام از رانت استفاده کرده و کار خلاف ضابطه ای در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل عضو شورای نظارت بر صداوسیما از اتهامات وارده به دو مجری

تحلیل عضو شورای نظارت بر صداوسیما از اتهامات وارده به دو مجری