مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 15:462018-07-23بين الملل

دستگیری 43 مظنون به همکاری با داعش در بزرگترین شهر ترکیه


پلیس ترکیه در ادامه تدابیر امنیتی علیه داعش، از دستگیری 43 نفر مظنون به همکاری با این گروه در بزرگترین شهر این کشور خبر داد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پلیس ترکیه روز دوشنبه اعلام کرد که ظرف روزهای گذشته، 43 نفر را به ظن همکاری با داعش در استانبول، بزرگترین شهر این کشور دستگیر کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز " در بیانیه پلیس استانبول در این زمینه آمده است: یگان های پلیس ضد خرابکاری استانبول جمعه گذشته  شبه نظامیان مظنون به همکاری با داعش را در یورش های همزمان به 15 خانه دستگیر کردند.

 در بخشی از این بیانیه آمده است که دستگیر شدگان اعضای شبکه های اجتماعی مرتبط با داعش بودند و با نیروهای این گروه خرابکار در مناطق جنگی تماس داشتند.

داعش در سال های گذشته حمله های مختلفی را در ترکیه انجام داد که از جمله می توان به حمله تروریستی به یک کلوپ شبانه در استانبول در یکم ژانویه 2017 اشاره کرد که در جریان آن 39 نفر کشته شدند.

در جریان یک حمله تروریستی دیگر به مرکز این شهر تاریخی در سال 2016 نیز 12 نفر کشته شدند.

 ترکیه در سال های گذشته عملیات امنیتی را در داخل و علیه این گروه شدت بخشیده و موفق شده شبه نظامیان مظنون به همکاری با داعش  و چندین هسته تروریستی در سطح کشور را شناسایی و دستگیر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 43 مظنون به همکاری با داعش در بزرگترین شهر ترکیه

دستگیری 43 مظنون به همکاری با داعش در بزرگترین شهر ترکیه