مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 15:062018-07-23اقتصادي

تامین اجتماعی بدون اتکا به نفت، ماهیانه 6 هزار 500 میلیارد تومان پرداختی دارد


رییس سازمان تامین اجتماعی از پرداختی ماهانه 6 هزار و 500 میلیارد تومان خبر داد و گفت: از این میزان تمام این ایفای تعهدات بدون اتکا به بودجه عمومی همچون نفت و مالیات بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیدتقی نوربخش صبح امروز در کارگروه تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی خاکریز نخست دفاعی کشور در این جنگ اقتصادی محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور تلاش می شود همانند سربازان در جنگ، سازمان تامین اجتماعی به عنوان سد دفاعی جهت عدم انتقال ریسک به مردم عمل نماید.

رییس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسؤولان به میان کارگاه های تولیدی و کارگری بروند، افزود: در همین راستا امروز کارگروه تامین اجتماعی در لرستان برگزار شد تا به طور مستقیم در جریان مشکلات واحدهای تولیدی و کارفرمایان قرار گیریم و مشکلات آن ها را تا حد توان مرتفع کنیم.

نوربخش تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی نهادی سه جانبه است که وظیفه ایجاد امنیت اجتماعی و حمایت از فضای کسب وکار را برعهده دارد.

وی تعامل با کارفرمایان و حل مشکل کارگاه های مشکل دار را راهبرد اساسی سازمان تامین اجتماعی عنوان و بیان کرد: از دی ماه سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی بدون اتکا به نفت، ماهیانه 6 هزار 500 میلیارد تومان پرداختی دارد

تامین اجتماعی بدون اتکا به نفت، ماهیانه 6 هزار 500 میلیارد تومان پرداختی دارد