مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 14:052018-07-23دانش

بررسی مطالعات میان رشته ای در توسعه علمی در دانشگاه تهران


دانشگاه تهران با هدف ایجاد بسترهای تعامل و همفکری میان اساتید، اندیشمندان و دانشجویان، کنفرانس ملی "نقش مطالعات میان رشته ای در توسعه علمی و کار آفرینی کشور " را برگزار می کند.

- بررسی مطالعات میان رشته ای در توسعه علمی در دانشگاه تهران دانشگاه تهران با هدف ایجاد بسترهای تعامل و همفکری میان اساتید، اندیشمندان و دانشجویان، کنفرانس ملی "نقش مطالعات میان رشته ای در توسعه علمی و کار آفرینی کشور " را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی دانشگاه تهران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی کنفرانس ملی "نقش مطالعات میان رشته ای در توسعه علمی و کارآفرینی کشور" با هدف بررسی ضرورت، اهمیت، کاربرد و الزامات میان رشته ای در توسعه علمی، تبیین کارکرد و نقش دانشگاه ها در توسعه میان رشته ای در چارچوب نقشه جامع علمی و بررسی نقش میان رشته ای در توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی و تبیین نقش میان رشته ای در ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه برگزار می شود.

تببین نقش میان رشته ای ها در تحقق مسوولیت اجتماعی دانشگاه، شناسایی چالش ها و موانع و راهکارهای توسعه میان رشته ای از دیگر اهداف برگزاری این همایش مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مطالعات میان رشته ای در توسعه علمی در دانشگاه تهران

بررسی مطالعات میان رشته ای در توسعه علمی در دانشگاه تهران