مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 13:512018-07-23دانش

شبکه عصبی_تصادفی برای جستجوگر های آینده استفاده می شود


سامیارول گلنبه، دانشمند برگزیده جایزه مصطفی (ص) 2017 در مصاحب های با موسسه ماشین های کامپیوتری ACM به تشریح مدل G-network خود و چگونگی کارایی این مدل در رفع چالش های سیستم های کامپیوتری پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد مصطفی (ص)، سامیارول گلنبه؛ عضو آکادمی علوم ترکیه (Bilim Academy) و عضو هیات علمی کالج سلطنتی لندن، در مصاحبه های با موسسه ACM به توضیح درباره دستاورد ها و زمینه های پژوهشی که اخیرا در آن ها فعالیت داشته، پرداخت.

موفقیت او در زمینه طراحی شبکه های جی در سیستم های کنترل کامپیوتر، باعث برطرفشدن مشکل کمبود سیستم های کنترل حالت محور در شبکه های صف و راه حل موثر آن در قالب محصول که بین دهه های 60 و 80 میلادی ارائه شده بود است.

به گفته پروفسور گلنبه، او با به کارگیری طرح های کنترل مانند تخصیص دوباره پویا ترافیک، مسیریابی ترافیک و کنترل پذیرش، موفق به دستیابی به چندین راه حل مجزا در قالب محصول برای این مدل ها شده که امکان مدلسازی و تحلیل سیستم های تصادفی بزرگ را به او می دهد.

با این همه، مهمترین ویژگی شبکه های جی میتواند مشکلاتی مثل بهبود کیفیت همزمان سرویس دهی و مصرف انرژی در سیستم های کامپیوتری توزیع شده و شبکه های معروف به "شبکه های بسته انرژی" را رفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه عصبی_تصادفی برای جستجوگر های آینده استفاده می شود

شبکه عصبی_تصادفی برای جستجوگر های آینده استفاده می شود