مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 13:512018-07-23دانش

جمع آوری نخاله های ساختمانی در روستاهای زلزله زده تسریع شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در بحث جمع آوری نخاله های ساختمانی در روستاهای مناطق زلزله زده اعلام نارضایتی می کنیم و از متولیان می خواهیم هرچه سریعتر این نخاله ها را جمع آوری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شکیبا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در شهر تازه آباد ثلاث باباجانی تمام نخاله ها جمع آوری شده و در شهر سرپل ذهاب هم تنها حدود 10 درصد باقی مانده، اما در روستا ها هنوز جمع آوری نشده است.

شکیبا بنیاد مسکن را متولی جمع آوری نخاله ها در روستا ها و ساخت و ساز در این مناطق دانست و با قدردانی از تلاش های آنان خواست به فعالیت های خود در زمینه جمع آوری نخاله های ساختمانی تسریع ببخشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نخاله های ساختمانی را محل تجمع حشرات و جوندگان موذی از جمله موش و پشه ها دانست و گفت: با توجه به گرمای هوا در مناطق زلزله زده این حشرات و جوندگان می توانند ناقل بیماری به مردم ساکن در این مناطق باشند.

وی با اشاره به اینکه قصرشیرین و سرپل ذهاب کانون بیماری سالک در گذشته بود و اکنون نیز هست، گفت: پشه ها به عنوان ناقلان این بیماری در محل دپوی نخاله های ساختمانی لانه می کنند و سلامت مردم را به خطر می اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری نخاله های ساختمانی در روستاهای زلزله زده تسریع شود

جمع آوری نخاله های ساختمانی در روستاهای زلزله زده تسریع شود