مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 12:212018-07-23فرهنگي

در نشستی مشترک بررسی شد؛ گسترش همکاری های کانون و سازمان سینمایی ارشاد


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی مشترک راه های گسترش همکاری ها در حوزه سینمای کودک و نوجوان را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، حمایت از تولید فیلم و محصولات سینمایی ، تجهیز و بهره برداری از سینماهای کانون و همکاری در برگزاری جشنواره های سینمایی سه محور اصلی گفت و گوهای محمدمهدی حیدریان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فاضل نظری مدیرعامل کانون را تشکیل می داد.

حیدریان در این زمینه از کانون به عنوان یک مامن و مرجع برای خانواده ها و بچه ها در حوزه های کودک و نوجوان یاد کرد که به کسی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه مردم ایران است و در عین حال از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از احیاء و بازسازی جایگاه و موقعیت کانون به ویژه در عرصه های سینمایی خبر داد.

وی گفت: توسعه کانون در این حوزه ها تعمیق پیداکردن و حرفه ای شدن فعالیت ها و حفظ جایگاه و منزلت کانون هدف و خواسته ماست در این راه هر کمکی که از دست مان بربیاید از آن دریغ نخواهیم کرد.

رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری با اشاره به این که نقطه اصلی ورود سینمای ایران به جشنواره های بین المللی، سینمای کودک بوده است، تصریح کرد اگر بخواهیم در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم و در همه جای جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشستی مشترک بررسی شد؛ گسترش همکاری های کانون و سازمان سینمایی ارشاد

در نشستی مشترک بررسی شد؛ گسترش همکاری های کانون و سازمان سینمایی ارشاد