مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 11:412018-07-23سياسي

امسال 30 هزار خانوار مددجو صاحبخانه می شوند


کمیته امداد امسال برای 30 هزار خانوار تحت حمایت مسکن مناسب تامین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در سفر به استان قم با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم دیدار کرد.

ابراهیم بازیان، مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به اینکه در چند سال اخیر توانمندسازی مددجویان در اولویت کاری این نهاد قرارگرفته است گفت: تأمین مسکن مناسب و ایجاد اشتغال زایی دو رویکرد اصلی کمیته امداد در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه 30 درصد خانوار های ایرانی، ساکن روستا هستند و طبق گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون 60 درصد از واحد های مسکونی روستایی کشور مقاوم سازی شده است اظهار کرد: در صورت بروز حوادثی مانند سیل و زلزله بیشترین آسیب متوجه خانوار های روستایی است.

بازیان از واگذاری هزار و 500 واحد مسکن روستایی به مددجویان زلزله زده کرمانشاه تا پایان مهرماه امسال خبر داد و افزود: تا پایان امسال نیز چهار هزار مسکن دیگر به خانوار های روستایی زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد تحویل داده می شود.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد با اعلام اینکه امسال 30 هزار واحد مسکونی برای خانوار تحت حمایت ساخته یا خریداری می شود گفت: با توجه به تأکید مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 30 هزار خانوار مددجو صاحبخانه می شوند

امسال 30 هزار خانوار مددجو صاحبخانه می شوند