مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 11:262018-07-23سياسي

در گفت وگو با فارس عنوان شد چه زمانی همه شبکه های تلویزیون اچ دی می شوند؟


مدیر مرکز تولید و فنی سازمان صداوسیما درباره اینکه چه زمانی تمام شبکه های تلویزیون اچ دی می شوند، توضیحاتی را ارائه کرد.

- مجید شعبان نژاد مدیر مرکز تولید و فنی سازمان صداوسیما، در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره اچ دی شدن شبکه های تلویزیونی گفت: همانطور که می دانید اچ دی شدن همان ارتقا کیفیت از اس دی به HIGH DIFINITION است که مستلزم ارتقا زیرساخت های ما از اس دی به اچ دی است و باید از لحاظ پخش به این امکانات برسیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی شبکه های ما اچ دی نیستند.

شبکه های سه، تماشا و مستند اچ دی هستند و ما سالها است که تمامی برنامه ریزی های تولیدمان را روی اچ دی و بالاتر از آن گذاشتیم.

مدیر مرکز تولید و فنی سازمان صداوسیما در ادامه با اشاره به زمان دقیق اچ دی شدن تمامی شبکه های تلویزیون نیز گفت: مستلزم این است که زیرساخت های پخش تقویت شده و ارتقا پیدا کنند و همچنین بخش تولید زنده ای که باید در داخل هر شبکه انجام داده شود، بخشی از آن انجام شده و سایر شبکه ها در دست برنامه و بررسی است.

زمانیکه شبکه ای را اچ دی می کنیم باید تولیدهای پشت سرمان هم اچ دی باشد.

ما الان کارهای نمایشی الف و الف ویژه و انیمیشن های فاخر، مستندهایمان همگی اچ دی تولید می شوند و هر کاری که از این دسته تولید شود با کیفیت اچ دی و بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس عنوان شد چه زمانی همه شبکه های تلویزیون اچ دی می شوند؟

در گفت وگو با فارس عنوان شد چه زمانی همه شبکه های تلویزیون اچ دی می شوند؟