مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 11:252018-07-23سياسي

مجمع تشخیص نظام در قامت یک نهاد ملی ظاهر شد/ همه باید سپاسگزار باشیم


از ابتدای شکل گیری ماجرای سپنتا نیکنام که یقیناً در کنار ماجراهایی همچون محاکمه غلامحسین کرباسچی، حوادث پاییز 1377، واقعه کوی دانشگاه تهران، - محاکمه بازداشت شدگان خرداد 1388، رسیدگی به پرونده بابک زنجانی و - این اواخر - موش و گربه بازی سعید مرتضوی، از جمله سریال های کشدار تاریخ سیاسی بیست سال اخیر ایران است، نقش و میزان تأثیرگذاری معاونت تازه تاسیس رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی برای هدایت و تغییر مسیر ماجرا و کارگردانی اپیزود پایانی این سریال محبوب رسانه ها و فضای مجازی، همواره محل بحث و تحلیل بوده است.

معاونت ویژه ای که مسئولیت آن از بدو تولد در مهرماه 1392 به حجت الاسلام علی یونسی سپرده شده است.

روحانی شصت و هفت ساله نهاوندی که نامش برای بسیاری با وزارت اطلاعات و حضور نزدیک به هشت ساله او در این سمت طی دولت های هفتم و هشتم سیدمحمد خاتمی گره خورده است.

هرچند یونسی از دهه شصت مسئولیت هایی همچون ریاست شعبه دادگاه نظامی، دادستانی تهران و ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح را هم به عهده داشته است و از چهره های نزدیک به مجمع روحانیون مبارز نیز به شمار می رود.

شاید مهمترین چالش مسئولیت علی یونسی در پنج سال اخیر که همچون مسئولیت های پیشین او چندان برایش بی دردسر نبوده و گاهی نیز با اظهار نظرهای جنجالی خودش بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع تشخیص نظام در قامت یک نهاد ملی ظاهر شد/ همه باید سپاسگزار باشیم

مجمع تشخیص نظام در قامت یک نهاد ملی ظاهر شد/ همه باید سپاسگزار باشیم