مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 10:562018-07-23اقتصادي

واکنش تند قوانلو نسبت به لیست منتشر شده تسهیلات رونق تولید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نسبت به انتشار لیست منتشر شده پرداخت تسهیلات رونق تولید به برخی واحدها در استان واکنش نشان داد و انتقادات مطروحه در فضای مجازی را ناجوانمردانه توصیف کرد.

- جواب تخریب هایی که در فضای مجازی مطرح می شود، خاموشی استواکنش تند قوانلو نسبت به لیست منتشر شده تسهیلات رونق تولید رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نسبت به انتشار لیست منتشر شده پرداخت تسهیلات رونق تولید به برخی واحدها در استان واکنش نشان داد و انتقادات مطروحه در فضای مجازی را ناجوانمردانه توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسینقلی قوانلو صبح امروز در نشست خبری که در راستای شفاف سازی به برخی حواشی ایجاد شده در فضای مجازی پیرامون لیست منتشر شده پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار کرد: برخی رسانه ها انتقادات ناجوانمردانه ای نسبت به لیست منتشرشده در پرداخت تسهیلات رونق تولید مطرح کردند جواب تخریب هایی که در فضای مجازی مطرح می شود، خاموشی است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات 34 میلیارد تومانی به کارخانه طلای سفید تصریح کرد: این واحد صنعتی سالانه 200 میلیارد تومان فروش دارد که طبق قانون60 درصد فروش خود را می تواند تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند قوانلو نسبت به لیست منتشر شده تسهیلات رونق تولید

واکنش تند قوانلو نسبت به لیست منتشر شده تسهیلات رونق تولید