مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 10:512018-07-23بين الملل

تانک های هوشمند هم از راه رسیدند


وزارت دفاع رژیم صهیونیستی از تولید تانک های هوشمند مرکاوا به نام Merkava Mk 4 خبر داده که از هوش مصنوعی بالایی برای شناسایی اهداف دشمنو مقابله با آنها برخوردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، وزارت دفاع رژیم صهیونیستی از تولید تانک های هوشمند مرکاوا به نام Merkava Mk 4 خبر داده که از هوش مصنوعی بالایی برای شناسایی اهداف دشمنو مقابله با آنها برخوردارند.

این اولین بار در جهان است که تانکی با این ویژگی ها و مجهز به حسگرهای هوش مصنوعی تولید و ساخته می شود و می تواند در پیشبرد ماموریت های تهاجمی به سربازان و نیروهای پیاده کمک کند.

رژیم صهیونیستی اولین بار در سال 1978 تانک مرکاوا را تولید و عرضه کرد و آن را به تجهیزات زرهی قدرتمندی برای حفاظت مجهز کرد.

با حذف توپ شلیک این تانک می توان آن را به یک نفربر زرهی سریع نیز مبدل کرد و این هم از قابلیت های خاص تانک یادشده می باشد.

Merkava Mk 4 که قرار است از سال 2020 به طور آزمایشی مورد استفاده قرار بگیرد تا 30 درصد از توان عملیاتی بیشتری برخوردار است و می تواند با سرعت و دقت بیشتری اهداف عملیاتی را شناسایی کرده و مورد حمله قرار دهد.

رایانه های این تانک می توانند داده های جمع آوری شده را با خدمه و دیگر تانک های در حال فعالیت به اشتراک بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانک های هوشمند هم از راه رسیدند

تانک های هوشمند هم از راه رسیدند