مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 10:452018-07-23سياسي

پس از انقلاب حتی یک بیمارستان توسط دولت در اهواز ساخته نشده است


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به توصیف جلال آل احمد از ظرفیت های استان خوزستان که می گوید وقتی به خوزستان سفر کردم سایه خوزستان را بر کشور احساس کردم، - گفت: از پس از انقلاب تاکنون در شهر اهواز با 1.

5 میلیون جمعیت فعلی، حتی یک بیمارستان توسط دولت ساخته نشده و فقط بیمارستان امام که پیش از انقلاب کلنگ آن به زمین زده شد در دوره پس از انقلاب ساخته و تکمیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین علی حسین زاده در جلسه شورای برنامه ریزی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بحثی که در مسائل و مشکلات فرهنگی استان وجود دارد این است که گاه از حوزه کمیت خارج و به حوزه کیفیت وارد می شویم و باید به این مساله توجه کنیم.

وی با اشاره به آمار مهاجرت از استان خوزستان افزود: در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بحث کیفیت بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه صرف دادن آمار و ارقام کفایت نمی کند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: همه می دانیم که در حوزه فرهنگی باید نگاه به خانواده باشد و همه پیش فرض های این مسائل را نیز می دانیم اما برای مثال باید گفت که در بحث بهزیستی در حوزه امور زنان بیشترین آمار تحت پوشش زنان بی سرپرست و بدسرپرست در کشور با 33 هزار نفر تحت پوشش در استان خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از انقلاب حتی یک بیمارستان توسط دولت در اهواز ساخته نشده است

پس از انقلاب حتی یک بیمارستان توسط دولت در اهواز ساخته نشده است