مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 10:362018-07-23اجتماعي

تردد کامیون های جنگ جهانی دوم در جاده های 2018


مسؤولان معترف به وجود ضعف در ساختار مصوبات و آیین نامه های موجود در حوزه حمل و نقل بار هستند و بنا دارند قدم به قدم نسبت به رفع مشکلات عظیم رانندگان کامیون اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ماجرای کامیون داران و مشکلات آنها زمانی مورد توجه قرار گرفت که برخی از خواسته های این قشر در قبال مسؤولیت سنگین شان تا حدودی نادیده گرفته شد.

خدمات این قشر در دوران دفاع مقدس قابل چشم پوشی نیست، همان هایی که بی توقع در کنار رزمندگان ایستادند و با جان و مال خویش به مجاهدت پرداختند.

بی توجهی به آنها در برابر خواسته هایی در ارتباط با بیمه، تعویض ناوگان و تأمین قطعات با قیمت مناسب و حذف برخی واسطه ها در حین جابه جایی کالا، مشکلاتی در این زمینه ایجاد کرده است.

کامیون داران برای پیگیری مطالبات شان واحدهای صنفی متعددی دارند که بنا به گفته محمدعلی فرجی مسؤول اتحادیه تعاونی حمل و نقل بار مازندران و عضو هیأت مدیره تعاونی حمل و نقل بار کشور، از سال 1372 این مجموعه در کشور شکل گرفت.

عضو هیأت مدیره تعاونی حمل و نقل بار کشور در کنار طرح دغدغه ها، نگران بر زمین ماندن بار کشاورزان و تولیدکنندگان هم است، به همین دلیل هیچ اصراری برای اعتصاب و عدم حمل و نقل بار ندارد و حتی در روزهایی که تعدادی از کامیون داران نسبت به حمل بار در کشور اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد کامیون های جنگ جهانی دوم در جاده های 2018

تردد کامیون های جنگ جهانی دوم در جاده های 2018