مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 09:462018-07-23سياسي

زمان ثبت نام در سومین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی اعلام شد


سازمان سنجش و آموزش کشور طی اطلاعیه ای زمان برگزاری و نحوه ثبت نام در سومین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین دوره نام نویسی برای شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) از روز یکشنبه 14 مردادماه آغاز می شود و ثبت نام تا 21 مردادماه ادامه دارد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه نام نویسی به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان لازم است با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 600 هزار ریال به عنوان وجه نام نویسی برای هر آزمون (عمومی یا آکادمیک) اقدام و سپس نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام کنند.

چنانچه داوطلبی متقاضی نام نویسی در هر 2 آزمون (عمومی و آکادمیک) باشد، لازم است مبلغ 600 هزار ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت کند.

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) در 2 روز و در 2 سطح عمومی و آکادمیک، شامل بخش های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت داوطلبان در این بخش ها سنجیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام در سومین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی اعلام شد

زمان ثبت نام در سومین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی اعلام شد