مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 09:412018-07-23حوادث

بخشش یک اعدامی در زندان جیرفت وقتی طناب اعدام در برابر پرچم رضوی تعظیم می کند


صبح امروز با حضور پرچم بارگاه امام رضا (ع) و خدام رضوی در زندان جیرفت اولیای دم به حرمت پرچم بارگاه رضوی از قصاص صرف نظر و مانع اعدام قاتل شدند.

- حسین مشایخی رییس ستاد سیره رضوی جنوب استان کرمان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: صبح امروز با حضور پرچم بارگاه امام رضا (ع) و خدام رضوی در زندان جیرفت اولیای دم به حرمت پرچم بارگاه رضوی از قصاص صرف نظر و مانع از اعدام شدند.

وی بیان کرد: این فرد 11 سال پیش مقتول را در یکی از روستاهای جیرفت به قتل رسانده بود که پس از گذشت این مدت و صادر شدن رای اعدام قرار بود بامداد امروز این حکم به اجرا درآید که با حضور خادمان آستان قدس رضوی و صحبت و رایزنی از شب گذشته خانواده به بخشش رضایت دادند.

مشایخی گفت: بامداد امروز در بالای چوبه دار اولیای دم با اعلام بخشش قاتل در کنار پرچم بارگاه رضوی صحنه ای را به نمایش گذاشتند که نشان از عشق و ارادت به این امام رئوف دارد.

رییس ستاد سیره رضوی جنوب استان کرمان بیان کرد: اولیای دم با این کار از خانواده و فرد قاتل خواستند تا با وقف همه اموال و دارایی های خود به نام امام رضا (ع) سبب آزادی دوباره از بند زندان شود.

مشایخی تصریح کرد: همه افراد باید این موضوع را مد نظر داشته باشند که ظلم در حق دیگران و گرفتن حق زندگی تاوان بزرگی دارد که مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش یک اعدامی در زندان جیرفت وقتی طناب اعدام در برابر پرچم رضوی تعظیم می کند

بخشش یک اعدامی در زندان جیرفت وقتی طناب اعدام در برابر پرچم رضوی تعظیم می کند