مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 23:062018-07-22بين الملل

/روایت کوتاه بین المللی/ امارات و ترورهای زنجیره ای در جنوب یمن


ترورهای سریالی در جنوب یمن که تحت کنترل شبه نظامیان وابسته به عربستان و امارات است، ادامه دارد تا جایی که در جدیدترین مورد، یک امام جمعه و یک مسئول امنیتی ترور شدند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عدن و سایر استان های جنوبی یمن که تحت سیطره عربستان و امارات دو عضو اصلی ائتلاف عربی قرار دارند، این روزها شاهد حملات تروریستی مختلف در سایه ناامنی و انتشار شبه نظامیان هستند.

منابع خبری یمن می گویند که جنوب یمن به دلیل ناامنی بی سابقه و اشغال آن توسط شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی، تقریبا هر روزه شاهد عملیات ترور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمسیره، افراد مسلح ناشناس دیشب (شنبه شب) شیخ محمد راغب بازرعه امام جماعت مسجد عبدالله عزام را در منطقه المعلا واقع استان عدن در جنوب یمن ترور کردند.

  منابع محلی درباره جزییات ترور می گویند، افراد ناشناس در حالی که سوار بر خودرو بودند، به سمت شیخ محمد راغب در منطقه المعلا تیراندازی کردند.

این چندمین باری است که افراد ناشناس، ائمه جماعت مساجد مختلف در عدن را ترور می کنند و از  زمان اشغال جنوب یمن (از 2014) تاکنون بیش از 30 امام و خطیب مسجد در عدن ترور شده اند.

دیروز شنبه همچنین ابو مشعل الکازمی معاون سازمان اطلاعات عدن به دست افراد مسلح ترور و زخمی شد و از این ترور جان به در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/روایت کوتاه بین المللی/ امارات و ترورهای زنجیره ای در جنوب یمن

/روایت کوتاه بین المللی/ امارات و ترورهای زنجیره ای در جنوب یمن