مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 22:052018-07-22حوادث

اطفای کامل آتش سوزی در برج پارامیس


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آخرین گزارش مربوط به حریق برج پارامیس در شهرک راه آهن تهران، از اطفای کامل این آتش خبر داد و گفت که تنها دو ایستگاه جهت احتیاط در محل حضور دارند.

- جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا در مورد آخرین جزییات حریق برج پارامیس اظهار کرد: مدت زیادی است که آتش کاملا خاموش شده و تخلیه دود انجام گرفته است.

همچنین افرادی که توسط نیروهای آتش نشانی به پشت بام هدایت شده بودند تا در محل امن قرار بگیرند، از ساختمان خارج شده اند و مجموعاً در حدود 130 نفر از ساکنان برج توسط آتش نشانان خارج شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: تعدادی از این افراد نیز با استفاده از تجهیزاتی که به محل اعزام شده بود، از جمله سه نرده بان و یک بالابر خارج شدند، حتی در این عملیات از نرده بان 64 متری که یکی از به روزترین تجهیزات آتش نشانی در دنیاست، استفاده شد و تعدادی از افراد با استفاده از این نرده بان ها از ساختمان خارج شدند.

وی با تاکید بر توجه به ایمنی ساختمان ها، گفت: افرادی که در این برج ها قصد سکونت دارند حتما علاوه بر ظاهر و جنبه های تزییناتی خانه، بحث ایمنی آن را هم در نظر بگیرند و به آن اهمیت بدهند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و مشکلی برای خانواده ها پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای کامل آتش سوزی در برج پارامیس

اطفای کامل آتش سوزی در برج پارامیس