مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 19:002018-07-22سياسي

شاکیان پرونده فیلترینگ تلگرام به قرار منع تعقیب اعتراض کردند


وکلای دادگستری که شکایتشان از تصمیم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه مبنی بر فیلتر تلگرام به صدور قرار منع تعقیب منجر شده است، در نشستی خبری گفتند که به قرار صادره اعتراض کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش کیخسروی یکی از وکلای شاکی در این پرونده در این نشست اظهار کرد: مقامات قضایی مطالبی را در رابطه با این پرونده مطرح کردند که خواستیم در راستای پاسخگویی به این مطالب اقدامی صورت گیرد و باب گفت وگو میان شهروندان و حاکمیت برقرار شود.

سعید دهقان یکی دیگر از وکلای مطرح کننده شکایت در این پرونده نیز گفت: علت برگزاری این جلسه اطلاع رسانی در رابطه با ثبت رسمی اعتراض ما به قرار منع تعقیب صادر شده در شعبه 7 دادسرای ویژه کارکنان دولت است.

قرار صادر شده به موجب ماده 267 قانون آیین دادرسی کیفری باید از سوی بازپرسی به شکات ابلاغ شود در صورتی که این قرار راسا از ناحیه دادستان محترم و به گونه ای که گویا حکم نهایی بوده است اطلاع رسانی شد و این امر خلاف قانون بوده است.

دهقان با طرح این پیشنهاد که قانون گذاران باید اراده ملی را به عنوان مصلحت اجتماعی لحاظ کنند، خاطرنشان کرد: در رابطه با فیلترینگ تلگرام یک فرد در دادسرا برای 45 میلیون نفر تصمیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاکیان پرونده فیلترینگ تلگرام به قرار منع تعقیب اعتراض کردند

شاکیان پرونده فیلترینگ تلگرام به قرار منع تعقیب اعتراض کردند