مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 13:562018-07-22اقتصادي

سعودی ها برای فروش نفت با مشکل مواجه شدند


عربستان سعودی تحت فشار رییس جمهور آمریکا با عجله تولید خود را افزایش داد و حالا متوجه شده است که بازارهای جهانی احتمالا هنوز به این میزان عرضه احتیاجی نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ایندیپندنت، به گفته متخصصان مالی، عربستان سعودی تحت فشار دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با عجله تولید خود را افزایش داد و حالا متوجه شده است که بازارهای جهانی احتمالا هنوز به این میزان عرضه احتیاجی نداشته اند.

تولید نفت خام عربستان، ماه گذشته درحالی به بالاترین میزان 3 ساله خود رسید که رییس جمهور آمریکا از متحد خود خواست که برای افت قیمت بنزین و پر کردن شکاف ایجاد شده در عرضه نفت جهان به واسطه تحریم نفتی ایران، تولید خود را افزایش دهد.

طبق گفته منابع آگاهی که در چند روز اخیر از برنامه های ریاض مطلع شده اند، سعودی ها برای فروش این همه نفت اضافی با مشکل روبرو شده اند و در بین خود نگران هستند.

مارتین رتس، استراتژیست نفتی مورگان استنلی، می گوید: عربستان سعودی و چند کشور دیگر عضو اوپک، صادرات خود را قبل از آغاز تحریم های نفتی بر ایران، به شدت افزایش داده اند و این عدم انطباق زمان بندی باعث شده است که فشار رو به پایینی به قیمت های نفت وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعودی ها برای فروش نفت با مشکل مواجه شدند

سعودی ها برای فروش نفت با مشکل مواجه شدند