مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 13:212018-07-22دانش

نخستین نمایشگاه پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز برگزار می شود


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: نخستین همایش و نمایشگاه پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز 8 تا 10 مردادماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد تقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز خبر داد و اظهار داشت: این همایش درصدد بسترسازی جهت معرفی شرکت های توانمند، جلب پشتیبانی و حمایت دستگاه های دولتی از شرکت های مذکور از طریق تعامل کارفرمایان با شرکت های تولیدکننده و یا ارائه دهنده خدمات در حوزه مدیریت سبز و حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی است و امید است منجر به حل بسیاری از مشکلات و معضلات زیست محیطی کشور شود.

وی تصریح کرد: "ساختمان پایدار پارک های علم و فناوری"، "کارآفرینی و توسعه کسب و کار های نوین در حوزه مدیریت سبز"، "الگوی طرح جامع پارک های علم و فناوری پایدار" و "معرفی تجارب بین الملل پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز" محور های این همایش دو روزه را تشکیل می دهند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت بیان کرد: تمامی دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری می توانند در روز های 9 و 10 مردادماه از ساعات 9 صبح الی 17 عصر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز برگزار می شود

نخستین نمایشگاه پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز برگزار می شود