مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 12:162018-07-22سياسي

وزیر کشور تاکید کرد لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای رفع آسیب های اجتماعی


برای برطرف شدن معضلات اجتماعی نیاز است دستگاه های اجرایی راه کارهای خود را ارائه دهند تا با تقسیم کار انجام شده بتوانیم با سرعت بیشتری آسیب ها را بررسی و برطرف کنیم.

- لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای رفع آسیب های اجتماعی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: برای برطرف شدن معضلات اجتماعی نیاز است دستگاه های اجرایی راه کارهای خود را ارائه دهند تا با تقسیم کار انجام شده بتوانیم با سرعت بیشتری آسیب ها را بررسی و برطرف کنیم.

"، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، امروز در حاشیه نشست شورای اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اجتماعی امروز به موضوع آسیب های اجتماعی در تهران اختصاص داشت و دستگاههای مرتبط گزارشات مختلفی ارائه دادند.

رحمانی فضلی ادامه داد: گزارش های مفصلی از جانب شهرداری ارائه شد؛ هم چنین سازمان های بهزیستی، نیروی انتظامی و قوه قضاییه بر دو محور اصلی اعتیاد و حاشیه نشینی گزارش هایی در دست اقدام در اختیار دارند.

وی تصریح کرد: نتایجی که تا به حال حاصل شده مورد ارزیابی قرار گرفت و اقداماتی که باید از حال به بعد انجام شود نیز بررسی شد.

وزیر کشور تأکید کرد: بین ارگان ها تقسیم کار مجدد انجام و درخواست شد، دستگاه ها با تمرکز بر مسائل کلان شهر اصلی تهران راه کارها ارائه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور تاکید کرد لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای رفع آسیب های اجتماعی

وزیر کشور تاکید کرد لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای رفع آسیب های اجتماعی