مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 12:062018-07-22سياسي

بی بی سی چگونه 11 جوان ایرانی را به خاک و خون کشید؟


11 نفر متشکل از 8 جوان کرد اهل سنت و 3 جوان شیعه سنندجی توسط گروهک پژاک به شهادت رسیدند.

اما رسانه رسمی ملکه انگلیس، در روایت خبر بدون اشاره به مذهب و قومیت شهدا، - مهاجمین تروریستی پژاک را مزوّرانه اهل سنت خواند که به مقابله با حکومت ایران برخاسته اند! گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ نمی دانم باید از شهادتت خوشحال بود یا ناراحت؟! چرا که نمی دانم برایت از فعل رفتن استفاده کنم یا از فعل رسیدن ؟! اما حدس می زنم شاید مادرت بیش از اینکه از رفتنت ناراحت باشد از رسیدنت خوشحال است.

البته این را آهسته بگویم: تو اولین بار بود که شهید می شدی! اما مادرت از لحظه ای که شنیده بود باید در لب مرز خدمت کنی، هر شب شهید شد! شاید او امشب آرام بخوابد! دوشب قبل در هیاهوی گرانی ها اتفاقی افتاد تا یادمان نرود مردان واقعی مردانی هستند که امنیت را برای ما تأمین میکنند.

در ساعت 3 بامداد دیروز صبح، تعدادی از اشرار ضدانقلاب به یکی از پایگاه های ما در شهرستان مریوان به نام پایگاه دری کنار روستای دری حمله می کنند.

در این حمله اشرار ضدانقلاب به مهمات همراه نیرو های پایگاه تیر اصابت می کند که بر اثر انفجار مهمات داخل پایگاه تعدادی از نیرو ها به شهادت می رسند و درگیری ادامه پیدا می کند و تعدادی از اشرار ضدانقلاب توسط بقیه نیرو های پایگاه به هلاکت می رسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی بی سی چگونه 11 جوان ایرانی را به خاک و خون کشید؟

بی بی سی چگونه 11 جوان ایرانی را به خاک و خون کشید؟