مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:552018-07-22فرهنگي

جشنواره غذا، شیرینی و نان سنتی در گناباد برگزار شد


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد گفت: جشنواره غذا، شیرینی و نان سنتی با شرکت 12 روستای این شهرستان برگزار شد.

- علیرضا شناسایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره که در محل اقامتگاه بومگردی ریو (بیدل) روستای هدف گردشگری ریاب برگزار شد شرکت کنندگانی از روستاهای باغ آسیا، بیلند، قوژد، ریاب، مند، فودنجان، بهاباد، رهن، کلات، دلویی، خیبری و بیهود حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این برنامه با پیگیری مؤسسه خیریه جامعه نابینایان آشیان مهر به عنوان مجری طرح پیگیری و اجرا شد، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره حضور معلولان در فعالیت های اجتماعی و شناساندن توانمندی های این عزیزان به جامعه است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد طرح CBR را یکی از برنامه های موفق سازمان بهزیستی دانست و اظهار کرد: این طرح در سطح روستاها به منظور شناسایی و توانمندسازی معلولین دنبال می شود.

شناسایی تصریح کرد: این طرح در 80 روستای شهرستان گناباد اجرا شده و بر اساس یک تقسیم کار منسجم و استفاده از ظرفیت های موجود با کمک یک نفر تسهیل گر، دهیار و شورای اسلامی روستا، نسبت به شناسایی معلولین روستا، بررسی مشکلات این قشر و تلاش به منظور رفع این مشکلات با استفاده از مشارکت مردمی و منابع مالی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره غذا، شیرینی و نان سنتی در گناباد برگزار شد

جشنواره غذا، شیرینی و نان سنتی در گناباد برگزار شد