مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:552018-07-22بين الملل

مشاهدات «جوان» از عروسی های مختلط


آدرس را که نگاه می کنید، دستتان می آید به یک مراسم عروسی عادی دعوت نشده اید.

بزرگراه فتح، احمدآباد مستوفی، شهریار و خیابان های فرعی اش با باغ های خلوتی که در میان آنها جا خوش کرده اند، - حالا به ظرفیت اقتصادی قوی و جدیدی تبدیل شده اند.

به این منطقه که بیایید، شاید در ظاهر تصور کنید به جایی خالی از سکنه وارد شده اید اما غروب به بعد اینجا خبرهای زیادی هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: آدم های زیادی می آیند و می روند و سروصدایشان در میان دیوار های باغ و سکوت شب گم می شود.

اینجا منطقه خودمختاری است که انگار قوانین خاص خودش را دارد و هیچ گشتی از آنجا عبور نمی کند تا بفهمد باغستان های این منطقه با ساختمان های مجللی که در آنها برپا شده، محل برگزاری مراسم جشن و پایکوبی هستند؛ جشن هایی از جنس مهمانی های مختلط شبانه به همراه گروه های ارکستر زنده و شاید هر چیزی که برگزارکنندگان این گونه مراسم اراده کنند.

جنوب و جنوب غرب شهر تهران حالا به یک قطب اقتصادی تازه تبدیل شده است.

باغ تالار های بی نام و نشانی که خیلی هایشان هیچ تابلو و مشخصه ای ندارند اما وارد منطقه شهریار یا احمدآباد مستوفی که می شوید با دیوارنوشته هایی مواجه می شوید که تبلیغات غیررسمی برای باغ تالار هایی است که شما می توانید مهمانی هایتان را به سبک مهمانی های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهدات «جوان» از عروسی های مختلط

مشاهدات «جوان» از عروسی های مختلط