مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:402018-07-22سياسي

برخورد جدی با متکدیان خارجی/امکان تغییرگسترده جمعیت شهرها در پی افزایش مهاجرت ها


وزیر کشور با اشاره به اینکه اخیرا مهاجرت از استان ها و شهرهایی که با خشکسالی مواجه هستند بیشتر شده است، گفت: در این صورت باید منتظر تغییر بزرگ در جمعیت شهرها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه شورای اجتماعی کشور اظهار کرد: موضوع جلسه تهران از منظر آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و حاشیه نشینی است.

ولی باید مساله تهران را از منظرهای مختلف امنیتی و فرهنگی وسیاسی و اجتماعی بررسی کنیم؛ چرا که همه این جنبه ها با یکدیگر پیوستگی دارد.

وی ادامه داد: اگر تهران را از جنبه های مختلف بررسی نکنیم نمی توانیم در مواقع خاص مانند زلزله آن را مدیریت کنیم و برای مدیریت تهران دو نگاه بلند مدت و کوتاه مدت وجود دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه تهران زاییده برنامه ریزی غلطی است که عدم توازن و تعادل در کشور را موجب شده است، گفت: این برنامه ریزی غلط مختص به امروز نیست و بیش از 70 سال است که در تهران وجود داشته و متاسفانه تاکنون ادامه پیدا کرده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: متاسفانه سرعت آسیب های اجتماعی بیش از سرعت کارهایی بوده که ما در این زمینه انجام دادیم اخیرا مهاجرت از استان ها و شهرهایی که با خشکسالی مواجعه هستند بیشتر شده و در این صورت باید منتظر تغییر بزرگ در جمعیت شهرها باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با متکدیان خارجی/امکان تغییرگسترده جمعیت شهرها در پی افزایش مهاجرت ها

برخورد جدی با متکدیان خارجی/امکان تغییرگسترده جمعیت شهرها در پی افزایش مهاجرت ها