مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:202018-07-22فرهنگي

بزرگداشت مرضیه محبوب با یادی از دنیا فنی زاده


عصر روز شنبه سی ام تیر ماه جمعی از هنرمندان تئاتر در کنار گروهی از کودکان جمع شدند و در یک مهمانی ساده و کودکانه از مرضیه محبوب هنرمند با سابقه تئاتر عروسکی قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده؛ این برنامه دوستانه به همت مدرسه سینما تئاتر هنر هفتم برگزار شد و هنرمندانی مانند عادل بزدوده، عیسی یوسفی پور و آزاده پورمختار درباره مرضیه محبوب به عنوان طراح عروسک های ماندگاری مانند عروسک های "شهر موش ها" و "کلاه قرمزی" صحبت کردند.

گرچه این برنامه فضایی شاد وکودکانه داشت اما در بخش هایی از آن حاضران به یاد دنیا فنی زاده متاثر شدند و این چنین بود که در این مهمانی اشک و لبخند به هم آمیخت.

در آغاز برنامه یک نمایش عروسکی درباره مرضیه محبوب اجرا شد؛ نمایشی که متن آن را امیر سلطان احمدی نوشته بود و محمد لقمانیان و شراره طیار آن را با گروهی از هنرجویان کودک مدرسه سینما تئاتر هنر هفتم آماده اجرا کرده بودند.

طیار و لقمانیان توضیحاتی درباره شیوه آماده سازی این نمایش با کودکان دادند و بعد از این نمایش با بازی پرنیا اصغرزاده، فاطمه حیدرهانی، صدرا معمر، اهورا پوراسکندری، سبحان سهراب و هومن اردکانی زاده اجرا شد.

پیمان فاطمی یکی دیگر از نمایشگران عروسکی که اجرای این برنامه را بر عهده داشت، در جای جای برنامه درباره ویژگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت مرضیه محبوب با یادی از دنیا فنی زاده

بزرگداشت مرضیه محبوب با یادی از دنیا فنی زاده