مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:062018-07-22بين الملل

مهم ترین سلاح های تک تیراندازی مقاومت فلسطین در نوار غزه +تصاویر


یک وبگاه عربی در گزارشی به معرفی بارزترین سلاح های تک تیراندازی که رزمندگان مقاومت فلسطین علیه نظامیان رژیم صهیونیستی از آن استفاده می کند، پرداخت.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کشته شدن یک نظامی صهیونیستی با گلوله تک تیراندازان مقاومت فلسطین در جمعه گذشته (29 تیرماه) نگاه ها را به سمت خود جلب کرد، به ویژه اینکه رژیم صهیونیستی اذعان کرد این تیراندازی از فاصله دور صورت گرفته و گلوله با این حال، کارگر افتاده است.

بر اساس گزارش عربی 21 ، گروه های مقاومت فلسطینی و در رأس آن گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس به دلیل محاصره غزه و نبودِ امکان وارد کردن سلاح، به سمت ارتقای برخی سلاح ها پیش رفتند، مثلا در سال 2014 از ساخت سلاح تک تیراندازی به نام الغول خبر دادند که حاصل ایجاد تغییراتی در یک سلاح سنگین ضدهوایی با کالیبر 14.

5 بود و بُرد آن به دو کیلومتر می رسید.

بنا به این گزارش، بارزترین سلاح های تک تیراندازی مقاومت فلسطین به شرح زیر است: اشتایر که در غزه به اتریشی (النمساویه) معروف است این سلاح به کالیبر 12.

7 ساخت کشور اتریش است و از جمله سلاح های تک تیراندازی پر استفاده در جهان است زیرا در برابر عوامل محیطی جوی، مقاوم است و برد آن به حدود دو کیلومتر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین سلاح های تک تیراندازی مقاومت فلسطین در نوار غزه +تصاویر

مهم ترین سلاح های تک تیراندازی مقاومت فلسطین در نوار غزه +تصاویر