مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 10:402018-07-22بين الملل

مدیر اطلاعات ملی آمریکا: قصد بی احترامی به ترامپ نداشتم


مدیر اطلاعات ملی آمریکا در اظهاراتی گفت رسانه ها روایت غلطی از واکنش عجیب او به خبر دعوت دونالد ترامپ از ولادیمیر پوتین برای شرکت در نشست دومی بین آنها ارائه کردند و او قصد بی احترامی به دونالد ترامپ را نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دن کوتس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا گفت: قصد نداشته با اظهارنظرهایی که در جریان مجمع امنیت آسپن در کلورادو مطرح کرده به تصمیم ترامپ برای دعوت از پوتین برای نشستی در واشنگتن انتقاد کند.

کوتس اظهار کرد: در برخی پوشش های مطبوعات روایت غلطی از منظور من در پاسخی که به خبر فوری ارائه شده به خودم در طی مصاحبه زنده نشان دادند، ارائه شده است.

او گفت: این پاسخ من هرچند که به شکلی قابل قبول، ناشیانه بود هدفش به هیچ وجه بی احترامی یا انتقاد از اقدامات رییس جمهور آمریکا نبود.

دن کوتس بعد از آن تحت فشار قرار گرفت که گفت: دوست داشته ترامپ با رهبر روسیه رودررو نمی شد و در عین حال نارضایتی خود را از اینکه رییس جمهور آمریکا در اظهارات علنی آژانس های اطلاعاتی آمریکا را تضعیف کرده، اعلام کرد.

کوتس یک بیانیه کم سابقه منتشر کرده و صحبت های روز دوشنبه رییس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری با پوتین در راستای زیر سوال بردن یافته های جامعه اطلاعاتی آمریکا نسبت به مداخله روسیه در انتخابات این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر اطلاعات ملی آمریکا: قصد بی احترامی به ترامپ نداشتم

مدیر اطلاعات ملی آمریکا: قصد بی احترامی به ترامپ نداشتم