مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 10:352018-07-22سياسي

حضرتی: وظایف وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از یکدیگر تفکیک شود


یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با تاکید بر اینکه باید وظایف وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از یکدیگر تفکیک شود، گفت: بستن رسانه های داخلی و برخورد کردن با آنها راه جلب اعتماد عمومی نیست، - آن هم در شرایطی که مهمترین ابزار دشمن علیه کشورمان، ایجاد یک جنگ روانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الیاس حضرتی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) به نمایندگی از 53 نماینده مجلس سوالی درباره دلیل بازداشت تعداد زیادی از فعالان رسانه ای و مطبوعاتی و ادمین 12 کانال تلگرامی از وزیر اطلاعات مطرح کرد.

وی در توضیح این سوال، ضمن انتقاد از کمیسیون امنیت ملی و هیات رییسه مجلس مبنی بر تاخیر در مطرح شدن این سوال در صحن علنی مجلس، گفت: در روزهای آخر سال 95 یعنی زمانی نزدیک به تعطیلات نوروز و دو ماه مانده با انتخابات ریاست جمهوری تعداد زیادی از مدیران کانال های پرمخاطب تلگرامی حامی دولت توسط یکی از نهادها بازداشت شد که هنوز حکمی از سوی قوه قضاییه برای آنها صادر نشده است.

وی افزود: این افراد بر خلاف اصل 32 قانون اساسی در موعد مقرر قانونی تفهیم اتهام نشدند و برخلاف اصل 35 قانون از داشتن وکیل تا مدتی محروم بودند و خانواده آنها از وضعیت شان تا مدت ها اطلاع نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرتی: وظایف وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از یکدیگر تفکیک شود

حضرتی: وظایف وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از یکدیگر تفکیک شود